vernieuwd ivfcentrum palfijn

ilse

RE: vernieuwd ivfcentrum palfijn

Berichtdoor ilse » 21 nov 2007, 19:31

hallo,
mijn punctie is dus vrijdag al, om 11u. Deze avond om 23u pregnyl en dan morgenvroeg (6u55) nog een bloedname in aalter.
tp zal normaal op dag 3 zijn.
Nina, succes morgen!! hoe laat moet jij er zijn?

grts

nina

Berichtdoor nina » 21 nov 2007, 21:56

hy Ilse,

Ik moet er morgen om 7u20 zijn, dan ben jij waarschijnlijk al weg vermoed ik. En herinner je mij van in de wachtkamer?
Veel succes vrijdag met je pick up!
Hopelijk mag ik zaterdag volgen!

Groetjes nina.

een leek

Berichtdoor een leek » 22 nov 2007, 07:49

Dag allemaal,

In mijn twee drukke weken vlug even alles bijlezen en antwoorden!

Dag M, jij valt gewoon af tijdens de hele reutemeteut! Ik kan dat helaas niet zeggen hoor.... In een maatje 38 zal ik wel nooit meer geraken, maar tijdens de icsi kom ik toch wat aan denk ik, heb in elk geval altijd een hele dikke buik. Nu ben ik wel niet het type dat elke dag op de weegschaal staat.
Ik begrijp je gedachten dat alles fout gaat lopen! Heb ik ook. Maar proficiat met de waarden van je man zeg, zálig nieuws! Vandaag mocht jij op controle hé? Laat maar weten wanneer alles doorgaat

anoniem, wij wonen dicht tegen Tilburg. Het allerlaatste puntje van België...
Volgende week vrijdag is het éindelijk aan ons om bij Dr. Decleer te gaan!!! Om 16h moeten we er zijn. Wij vertrekken dan tegen 13h...! Je kan in Gent gaan, maar enkel in de voormiddag en dat is helemaal niet te doen! De verpleegsters in Aalter vinden dat vervelend dat ik er niet om 7h 's morgens kan staan, maar dan moet ik om 3h opstaan! Je Ki is al achter de rug! Ik duim 1000000% mee dat ivf niet nodig zal zijn! Ik weet niet waarom, maar ik heb altijd het gevoel gehad dat jij de volgende zwangere zal zijn van ons forum. ik begrijp je frustraties als alleenstaande! Komaan zeg, we zijn bijna 2008!!! De wereld zit toch soms gek ineen zulle! Ben je al wat beter?

ilse, dat spuiten met menopur is toch heel anders dan gonal- f hé! Waarom moest je nu terug op de menopur? Succes vrijdag met de PU hé! Zou het wel es leuk vinden om met één van jullie samen PU te hebben!

Dag Nina, duimen maar hé! Dat het ééntje uit de duizend is!!! Weet je al of je vrijdag PU hebt?

Hier nog altijd wat tussenbloedingen. Niet veel. We zien wel volgende week. Ik moest drie weken na de start van de pil gaan, dat is eigenlijk maandag al, maar de verpleegster heeft ons pas vrijdag een afspraak gegeven. Nu hoop ik maar dat dat niet te laat is en dat we niet weer een maand moeten wachten.....

Véél succes, tot gauw,
een leek

Maybebaby

Berichtdoor Maybebaby » 22 nov 2007, 10:00

Hey dames,

niet meer zo goed nieuws hier.. Ik reageer echt onvoldoende op de Gonal-F (spuit al enkele dagen 300ie). Slechts twee follikels en da's veel te weinig!

Ik moet nog 3 dagen 300 eenheden spuiten en zondagochtend (!) weer op controle. De pick-up zou hoe dan ook (waarschijnlijk dinsdag) doorgaan, ook als het bij 2 follikels blijft. Volgens mij wordt de kans op bevruchting/terugplaatsing dan al bijzonder klein (laat staan op zwangerschap), dus wij zetten onze hoop maar niet te hoog voor deze eerste poging...

Hopelijk hebben de anderen hier meer geluk! Veel succes nog!!!!
M

nina

Berichtdoor nina » 22 nov 2007, 17:36

Hallo allemaal,

Ik moet deze avond mijn pregnyl hebben en zaterdag heb ik dan pu. 1 dagje later dan ilse. Misschien hebben we wel op dezelfde dag terugplaatsing? Ik altijd terugplaatsing op dag 2. (tenminste als alles goed verloopt bij mij)!

Een leek, amai je woont inderdaad ver weg! En waar geef je les, ook nabij Tilburg?

Maybebaby, nog niet panikeren hoor, ik heb telkens maar 1 folikel en toch al een paar keer een terugplaatsing gehad. Maar je begrijp je heel goed, zou er ook meer willen hebben hoor!

Anoniem, zorg heel goed voor jezelf en hou je buikje maar lekker warm!

Groetjes aan iedereen.

A ja, Ilse, ik heb je toch gezien deze morgen, jij kwam net buiten toen ik naar binnen ging. Véél succes morgen!!!!

ilse

Berichtdoor ilse » 24 nov 2007, 08:58

hoi,
nina, ik duim voor je hoor vandaag!!!!

ik heb dus idd gisteren pu gehad, maar ben wat ontgoocheld....
we hadden maar 4 eicellen, wat een pak minder is dan de vorige keren.
maar ja er is maar 1 goeie nodig hé!!!

de tp zal nl maandag zijn. ze gaan dus wel ah doen.
nl gezien is het dr laureys zeker hé, de maandag??

nina, misschien tot maandag dan hé?

grts

nina

Berichtdoor nina » 24 nov 2007, 18:44

Hy,

Vandaag dus pick up gehad en 1 eicel geplukt. Nu hopen dat het morgen bevrucht is, want de eicel was waarschijnlijk nog niet helemaal rijp. Heb dus weeral zenuwen! Ik hoop dat er toch een terugplaatsing kan zijn.

Ilse, ik heb ook maandag terugplaatsing, als alles goed verloopt tenminste. Het is dokter Decleer hoor maandag. Vandaag was het dokter Laureyns.

Ik duim voor je dat je goeie embrio's hebt!

Hoe gaat het met al de rest?
Anoniem, alles nog ok met jou?

Groetjes nina.

ilse

Berichtdoor ilse » 24 nov 2007, 20:15

nina,
mag je morgen ook op de middag bellen?
Ben je zeker dat het dr decleer is maandag? normaal gezien opereert hij de maandag.
ik hoop dat je tp kan doorgaan!!

grts

anoniem

Berichtdoor anoniem » 25 nov 2007, 09:37

aan de twee PU'ers: succes! Hopelijk worden alle eicellekes goed bevrucht en delen ze mooi verder. En uiteraard hoop ik eveneens voor jullie op een goede TP met alle succes nadien! I keep my fingers crossed!!!

Een leek, jawadde, jij woont in Tilburg! Zo ver! Mag ik dan zo vrij zijn van eens te vragen hoe jij bij Dr. Decleer bent terecht gekomen? Er zijn toch centra dichter bij jouw huis? Jeetje, drie uur rijden zeg. Ik kan mij voorstellen dat je er niet om zeven uur wil zijn! Groot gelijk!

Hier geen nieuws. Ik ben halverwege de wachtweken (bijna toch... morgen om precies te zijn). En ik wacht....

groetjes
anoniem

Maybebaby

Berichtdoor Maybebaby » 25 nov 2007, 11:25

Hoi dames,

ik wil graag genomineerd worden voor 'pechvogel van de dag' want denk dat ik heel erg in aanmerking kom nu!

Hou jullie vast, hier komt het verhaal:
- deze ochtend begon het niet goed: elektriciteitspanne vannacht waardoor de wekker niet is afgelopen. We werden om 7u30 wakker en moesten om 7u50 in Aalter zijn... Stress!!!
- auto 1: startte niet... lege batterij!
- auto 2 dan maar: jullie geloven het niet, maar op de autostrade hebben we een klapband gekregen!!

Ondertussen naar aalter gebeld dat we het niet haalden en we mochten nog rond 9u komen. Mijn broer opgetrommeld en die is ons dan komen halen en afzetten in Aalter.

Daar een echo gehad: nog steeds maar twee follikels, de dubbele dosis Gonal-F heeft niets uitgehaald.

Vanavond Pregnyl (wit-geel kruis komt langs) en ze gaan toch een pick-up doen dinsdag. Maar zoals het er nu uitziet, heb ik er niet zo'n goede hoop op, hoor!!!! Hoeveel pech kan een mens hebben, zeg?

Groetjes en veel (meer) geluk gewenst aan jullie allemaal!
M

ilse

Berichtdoor ilse » 25 nov 2007, 12:18

maybebaby... amai, je bent duidelijk genomineerd, pffff. Toch succes dinsdag!!

ik heb morgen al om 8u30 tp. Twee van de embies waren al 4-cellig en 1-tje 2-cellig. Morgen is het dus dr decleer wisten ze me ook te zeggen aan de telefoon.
nina, jij al nieuws?
grts

nina

Berichtdoor nina » 25 nov 2007, 15:05

Hy iedereen,

Ilse, ik ben superblij voor jou! Amai, das vroeg terugplaatsing, ik heb dat meestal op de middag, dan rij ik weg en weer, want moet dan terug op school zijn.

Maybebaby, wat een verhaal! Ik zou ook stress hebben hoor. Nog niet panikeren, beter 1 goeie eicel dan 10 slechte!

Anoniem, nog veel sterkte in je wachtweek, ik duim voor je hoor!

Ik zelf heb minder goed nieuws! Ik mocht deze middag om 12 u bellen, en ze konden nog niets zien, dus dat is niet goed. Ze gingen deze avond nog eens kijken en mag morgenvroeg om 8u bellen. Ik hoop zo erg dat ik toch een embrio heb die ze kunnen terugplaatsen, maar ik denk dat het weer niets zal zijn!
Dat is dan 2 keer op rij dat ik geen terugplaatsing heb, al de miserie en al het geld kwijt voor niets! Wat moet ik nu nog doen? Ik weet het echt niet meer. Stoppen of blijven doorgaan? Het is echt niet eerlijk.

Zie het efkes niet meer zitten...

Groetjes nina.

Maybebaby

Berichtdoor Maybebaby » 25 nov 2007, 15:45

@ Ilse: super nieuws, meid! Ben blij dat het hier toch voor enkele dames goed mag verlopen... Succes nog hoor!!!

@ Nina, ow... ik voel je wanhoop zo door het scherm heen. Kan niets meer voor je doen dan je een hele dikke digi-hug geven!!!! Ik vind het zo oneerlijk dat je zover komt om dan niet eens een echte kans te krijgen. Inderdaad, die pogingen ben je dan kwijt, zo frustrerend! Niemand kan je zeggen wat je moet doen, maar probeer vanavond toch nog even te relaxen, even een badje nemen of filmpje kijken of zo en alles wat laten bezinken. Wat kan je anders? Je moet ermee door zoals het is, hé... jammer genoeg. Knuffel!!!!

Ik weet ook wel dat ik positief moet blijven, iedereen bedoelt dat goed. Maar stiekem vloek ik wel even hoor! G*dverdomme zeg! Zoveel jaren kinderwens, zoveel miserie en teleurstellingen, zoveel verkeerde onderzoeken, zinloze behandelingen... En dan zat ik gisteren bij vrienden die vrolijk zaten te vertellen dat hun tweede echt een ongelukje was en dat ze toch zoveel liever een dochter hadden gehad... Dan wil ik liefst gewoon weggaan, maar ja, wat brengt dat dan op hé? Het leven loopt nu eenmaal voor iedereen anders en heel dit IVF-circus hoort nu blijkbaar bij het onze als we een kans op een kind willen.

Maar op zo'n ochtend als vanmorgen, wat er dan allemaal door m'n hoofd gaat...... Zucht.

Vanavond krijg ik Pregnyl. Dat heb ik al een aantal keren gehad tijdens m'n IUI's en dat was nu eens een spuit waar ik wel bijwerkingen van kreeg. Zie er dus wat tegenop, maar het moet hé. En dan dinsdag pick-up. Ik wou echt dat ik positiever kon zijn, maar met die twee follikels, nee... ik zie niet echt veel gouden kansen liggen, eerlijk gezegd.

Groetjes allemaal,
M

ilse

Berichtdoor ilse » 26 nov 2007, 13:37

hallo,
tp zit erop. topembryo en een zeer goed teruggezet!!
nina, ik hoop dat je alsnog positief nieuws hebt gekregen gisteren.
maybebaby, idd als je mensen zo hoort praten... zou je echt willen opstappen hé?
succes bij de pu alvast!

grts

@ maybebaby

Berichtdoor @ maybebaby » 26 nov 2007, 14:16

Ik moet je wel nageven, er bestaat toch een grotere pechvogel dan ik...
Maarrrrrrr... Je moet ook wel weten dat de slechtste IVF-ondernemingen de meest succesvolle zijn...
Ik heb mijn dochtertje hier ook liggen in haar wiegje na véél tegenslagen tijdens ons IVF-parcours.. en ik kan er nog aan toevoegen dat ik aan het ganse gedoe niet veel meer denk.
Ik had nooit gedacht dat ik dat ivf-verleden zou kunnen afsluiten en ik dacht dat ik telkens naar mijn meisje keek dat ik aan al dat verdriet zou moeten terugdenken, wel nee hoor!
Dussss , fingers crossed!!

anoniem

Berichtdoor anoniem » 26 nov 2007, 14:45

dames, dames, wat is dat hier? gelukkig brengt ilse nog wat goed nieuws (ilse, ben zeer blij voor jou, hopelijk nestelt embie zich lekker in!)!
Maybebaby, wat een gedoe zeg, en dan maar twee eicellen! Nu ja, zoals er al zo vaak geschreven is, er is er maar één nodig he? Schrale troost maar ja, ik kan niet veel meer doen.
Vrienden die dergelijke uitspraken doen, daar zou ik ook van gaan lopen! Ik was dit weekend op vriendenbezoek (allemaal koppels met kinderen, ik alleen zonder kinderen... qua "succeservaring" kan dat tellen) en de ganse avond was het onderwerp 'kinderen' al redelijk onder controle gebleven. Tot ik plots naar de WC moet en bij het terugkomen is volop het gesprek aan de gang hoe lastig het toch wel is en hoe dit en hoe dat... Ok, zij hebben idd ook hun recht op gezamenlijk geklaag maar soms is het mij teveel...

Nina, verdorie zeg. Dat is echt wel erg!!!! Je gaat door al dat gespuit, gepil en dergelijke en dan dit!!!! (en dan nog te zwijgen over de financiën!). Ah neen, dat lijkt me zo vreselijk erg! Ik hoop dat er toch nog een bevruchting plaats vindt en dat ze alsnog nog beslissen tot TP.

Dames, dames, dringend tijd voor positief nieuws!

Ik wacht ondertussen geduldig verder.
Ben stiekem optimistisch... Waarom weet ik niet, misschien uit wanhoop om niet met IVF te moeten beginnen. Misschien voorgevoel? Ik weet het niet...

Groetjes
Anoniem

nina

Berichtdoor nina » 27 nov 2007, 13:29

Hallo iedereen,

Ik heb dus inderdaad slecht nieuws, er is geen terugplaatsing geweest, er was geen bevruchting! Inderdaad weeral dikke pech voor mij. Kon het jullie niet eerder laten weten, want ben zondagavond heel ziek geworden, buikgriep. Vandaag iets beter maar kan nog niet eten.

Anoniem, ik hoop echt voor jou dat je zwanger bent!

Maybebaby, hopelijk voor jou vandaag beter nieuws bij je pick up, ik duim voor je dat je 2 mooie eicellen mag hebben!

Ilse, goed zo, jij kan beginnen aftellen! Laat ons hopen dat het deze keer zal lukken!

Groetjes nina.

Maybebaby

Berichtdoor Maybebaby » 27 nov 2007, 14:05

@ Nina, meisje toch... wat een pech! Alles lijkt wel samen te komen! Ongelofelijk! Ik vind het ontzettend jammer dat je weeral zo'n teleurstelling moet verwerken... Ik kan niets anders doen dan je een dikke digi-knuffel geven. Ik ken je niet, maar toch ben ik in gedachten bij jou!!!! Hoe moet het nu verder???? Voel je je alweer een beetje beter eigenlijk?

Zelf heb ik deze ochtend PU gehad. Het is me eigenlijk wel meegevallen. Alles ging heel vlot en ik was al snel weer op de kamer. M'n man is de hele tijd bij mij mogen blijven en da's toch wel een steun. Na de pu had ik even pijn, maar met een pijstiller erbij aan het infuus wat dat echt zo voorbij. Al bij al was het niet iets om bang voor te zijn, het viel echt mee!!!

Ik ben zeeeer tevreden over de IVF kliniek van Palfijn. We hadden 1 vaste verpleegster die echt àlles wat ze deed prima uitlegde en dan 1 labo-verpleegster die de hele procedure van pick-up tot de zwangerschapstest haarfijn uitlegde. Ze namen daar ook alle tijd voor ons, ik had er echt een goed gevoel bij...

Het resultaat is magerkes, maar beter dan niets: 1 (wel goede) eicel geoogst! Omdat het er maar 1 is, wordt er zowieso ICSI toegepast. Morgen om 12u mag ik bellen of er al deling is en als dat goed is, volgt op 29/11 (onze trouwverjaardag!!!) de terugplaatsing.

Deze middag doe ik het nog even rustig aan... Lekker op de zetel met een boekje en de laptop. Hebben jullie trouwens ook zoveel medicatie gekregen??? Ik vind het behoorlijk veel (dispril, pregnyl-inspuitingen, utrogestan, diazepam). Wat een gedoe...

Als alles goed verloopt, heb ik op 13/12 bloedafname voor zwangerschap. Het verhaal van Nina doet me maar al te goed beseffen dat we nog lang niet zover zijn.. Stapje voor stapje en altijd maar weer bang afwachten...

Allemaal nog veel succes gewenst,
M

ilse

Berichtdoor ilse » 27 nov 2007, 17:39

Nina, sterkte meid...

Maybebaby, hopelijk is die ene eicel de juiste hé!!!
De medicatie is idd een hele pak hé? Ikzelf neem dan ook nog MorEPA (omega3) en omnibionta pronatal erbij. Je zou me moeten zien 's morgens... met mijn vier pillekes bij het ontbijt. Van die diazepam kun je behoorlijk groggy zijn hoor.

Vandaag heb ik reeds mijn eerste pregnyl gezet, pfff... mijn buik is opgeblazen, en de weegschaal wijst al een goeie 2 kilo meer aan.

grts

Maybebaby

Berichtdoor Maybebaby » 28 nov 2007, 12:22

Hoi dames,

ik heb GOED nieuws gekregen... Jippieeeee!!!!
Morgen mogen we ons embryootje ophalen!

Mijn ene eicelletje is bevrucht en alles zag er prima uit, volgens de embryologe. Ik heb echt heel veel geluk gehad...

Nina, ik vind dit extra moeilijk voor jou, maar ik hoop dat je er ergens een beetje moed kan uit putten: het kàn echt met maar 1 eicel dat er dan toch een goede bevruchting is. Jammer genoeg blijft het een kansspel, hé..... Knuffel speciaal voor jou, ik denk aan je!

Ach, en het blijft nu verder spannend afwachten, dat weet ik wel. Het kan nog alle kanten op... Maar toch zijn we echt blij, zover zijn we immers nog nooit geraakt! Ook al zou het deze keer niet lukken, dan hebben we toch wel weer wat vertrouwen in een volgende poging.

Een mooier cadeau voor onze huwelijksverjaardag morgen hadden we ons niet kunnen wensen...

Op 13/12 heb ik bloedafname voor zwangerschap. Daarvoor testen heeft geen enkele zin, want ik moet nog enkele Pregnylspuiten krijgen. Dat wordt spannend afwachten, maar we sleuren elkaar er hier wel doorheen, hé!

Lieve groetjes en tot later,
een gelukkige M

P.S.: voor diegene die Utrogestan moeten opsteken, heb ik nog een goede tip: ik gebruik de applicator van tampax-tamons (die met inbrenghuls). Je kan de bolletjes bovenop de tampon leggen, inbrengen en dan induwen. Tampon weer terugtrekken en voila, de bolletjes zitten netjes op hun plaats zonder smeerboel ;)

nina

Berichtdoor nina » 28 nov 2007, 19:02

Hy allemaal,

Ik ben al iets beter, maar nog niet helemaal genezen. IK troost me met de gedachte dat het anders toch waarschijnlijk niet gelukt ging zijn, met ziek te zijn.

Maybebaby, goed zo! Ben superblij voor jou! Ik weet dat het met 1 eicel ook kan, bij mij telkens maar 1 eicel, maar het is inderdaad een kansspel, je moet gelukt hebben.
Heb het wel wat moeilijk omdat ik op 10/12 de uitslag ging weten, dezelfde dag zoals ilse en 2 dagen voor jou. Maar ik leef zeker met jullie mee en ik duim héél hard!

Anoniem, hoe gaat het met jou? Wanneer weet jij precies de uitslag?

Een leek, lang niets meer gehoord van je, zo druk op school? Sinterklaas periode...
Ook zoveel zieke kindjes in de klas? daardoor ben ik ook ziek geworden, elke dag waren er 2 kindjes die ziek werden!

Voor iedereen, veel sterkte in de wachtweken!

Groetjes nina.

Gast

Berichtdoor Gast » 30 nov 2007, 12:10

up

anoniem

Berichtdoor anoniem » 30 nov 2007, 12:32

hallo allemaal,

Nina, hopelijk gaat het al wat beter met je. Ik kan me voorstellen dat het ontzettend erg moet zijn om niet tot een TP te komen. Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar!

Maybebaby, amai, jij bent de geluksbrenger op ons forum deze keer! Koester het embietje in je buik maar! Ik duim mee!

Ilse, hoe gaat het bij jou?

Emma, waar ben jij?

Hier geen symptomen, niet, nada, nul. Nu ja, sommige zijn dan alsnog zwanger maar het zou toch wel een grote verrassing zijn hoor!
Ik weet het maandagavond, ik laat jullie iets weten!

groetjes
anoniem

een leek

Berichtdoor een leek » 30 nov 2007, 20:05

Kiekeboe allemaal,

Amai, ik ben er nog es geraakt! Ik werk maar 14/24, maar heb het drukker nu dan toen ik voltijds werkte, niet te doen

Maybebaby, goh, ik heb nogal moeten lezen met jouw verhaal van pechvogel van de dag! Inderdaad, je zal het maar tegenkomen!
Jij hebt alles ondertussen al achter de rug en met wat een resultaat zeg!!!!! Super. Ik hoop dat we later van die verhalen gaan kunnen vertellen van: het was er maar één eicelleke en kijk hier loopt 'm!
toitoitoi en op naar den 13de december hé! Dan ben ik op weekend, de dorie, ik zal moeten wachten tot de week erna.... grrrr!
Leuk dat je blij bent van het team. Het zijn echt lieve mensen hé! Met Dr. Decleer vooraan hé? Ik voel me er ook enorm op mijn gemak!

Nina, voor jou minder goei nieuws, geen terugplaatsing geweest. Dat is echt balen hé! potverdorie toch! Ik heb het ook een keer gehad. Bij ons toen omdat er geen zaad was. Maar waarom blijft gelijk, het is het lege gevoel dat je hebt na al die weken van spanning én inspanning hé?! Sterkte hoor en laat je niet doen hé, we zijn er om elkaar te steunen! En euh, ik geef op 140 km van mijn huis les :( Ik ga met de auto, de trein en de fiets! Maar ik hoop ooit op een plekje ietske dichterbij hoor...!!!!

ilse, bij jou ook zálig nieuws hé! topembryo en een zeer goed teruggezet!! Verzorg je en nu meer dan 100% duimen hé!

anoniem, wij zijn bij Dr. Decleer terechtgekomen omdat ik wel van Gent afkomstig ben. Vier jaar geleden is mijn ventje in Palfijn geopereerd om zijn sterilisatie ongedaan te maken. Ik woon nu 4 jaar hier. Maar het is nog België hoor! Het dichtste centrum is Brussel, Leuven of Gent. Alle drie even ver denk ik... En als ik in Gent ben kan ik nog eens naar vrienden of mijn oma. Maar natuurlijk probeer ik zoveel mogelijk hier te doen in het dichtste ziekenhuis. Gewone echo's, metingen, bloed trekken enz doe ik allemaal hier hoor. We zijn vandaag naar Aalter geweest en op tijd vertrokken voor eventuele file's. We waren er veel te vroeg! Het terugrijden echter.... amai, 3 uren!
Nog efkes wachten hé, voor jou! Ik wacht met je mee en duimduimduim!!!!!
Enne... geen symptomen is daarom zeker niet slecht!

Mijn nieuws: We hebben nog (13) cryo's zitten en gaan dus nu een cryo- poging doen. Toen ik mijn vrees uitsprak om nooit meer zwanger te geraken, zei hij dat het alleen een kwestie is van wanneer. We zullen dus maar doordoen hé! Ik heb gezegd dat ik op clomid niet reageer en moet nu zoals iemand hier, maar ik weet niet wie: progynova of zoiets pakken en dan spuiten en utrogestan voor de transfer. 't is weer heel iets anders, maar mss wel de goeie keer, wie weet! Om jullie wat moed te geven, hij vertelde dat hij 6 tweelingzwangerschappen rondlopen heeft, allemaal van cryo's! Hij zei ook dat het waar is dat we meer moeten doen dan de meeste om aan het zaad te geraken, maar dat we wel altijd een mooie embryokwaliteit hebben.
ik ben al begonnen met het eerste pilletje, volgende week zondag op echo om het endometrium te meten. We doen ook weeral mee!!!!!

groetjes,
fijn weekend!
een leek

Maybebaby

Berichtdoor Maybebaby » 30 nov 2007, 22:46

@ Een leek: wat goed dat je nu weer gestart bent! Kijk, dan ben ik wel een beetje jaloers op jou, hoor (dat mag, hé?): 13 embryo's in de vriezer... Wauw, jij hebt zoveel meer kansen, dat MOET gewoon goed gaan!!! En ik ga hard voor je duimen en het is je super gegund! Maar als het bij mij niet raak is, moeten we weer helemaal van vooraf aan beginnen, daar zie ik wel wat tegenop... Ach, het is voor iedereen anders hé! Als we maar allemaal zwanger mogen worden, da's 't allerbelangrijkste!

@ Anoniem: spannend... maandag weet je of het gelukt is!!!! Ik hoop en wens met je mee! Geen symptomen wil niets zeggen, hoor! Zolang je geen menstruatie krijgt, is er hoop! Ik duim voor je en kom hier aub maandag iets laten weten, hé!

@ Nina: hoe gaat het nog met jou? Vind je weer een beetje moed??? Heb je al met de dokter gesproken? Hoe moet het nu verder? Ik denk aan je!!!!

Hier gaat het redelijk goed. Ik ben wel snipverkouden en maak me nu wat zorgen dat de innesteling hieronder kan lijden.. (?). Maar ja, niets aan te doen, we moeten toch gewoon afwachten... Hoesten en niezen na een punctie is trouwens geen pretje (auwiewauw)! Morgen komt het Wit-Gele kruis een Pregnylspuit zetten (en dan op 6/12 weer). De Utrogestan lukt prima met dat tampon-applicatortje (heb amper afscheiding ervan) en van de Diazepam ben ik heerlijk relaxed ;) Dispril is niks, hé, gewoon zo'n bruistabletje. Moeten jullie dat ook allemaal nemen na TP?

Ik ga het dit weekend nog lekker rustig aan doen en vanaf volgende week heb ik het erg druk op het werk. Da's goed, dan gaat de tijd snel voorbij ;)

Veel groetjes en sterkte met spuiten, puffen, wachten!
M

Terug naar “Vruchtbaarheid”