nog icsi kunnen doen, maar kiezen voor kid Wie nog

miss

RE: nog icsi kunnen doen, maar kiezen voor kid Wie nog

Berichtdoor miss » 25 okt 2007, 13:13

hoi

Ik was ook altijd overtijd, soms zelfs heel lang.Dan deed ik ook heel vaak testjes maar die maakten me niet blijer. Ja en ontregeld zijn en dan straks weer hormonen spuiten, zal ook wel niet bevorderlijk zijn om alles weer op zijn plooi te krijgen. Was bij mij ook zo.
Je kan niet geloven hoe sterk ik je dit gun alhoewel ik je eigenlijk nog nooit gezien heb, maar ik denk dat onze gevoelens wel sterk overeen komen in de weg naar babygeluk. Dus ik blijf voor je duimen dat je dit inderdaad mag meemaken.

Ik heb mij al dikwijls in een droom gevoeld. Is dit echt? Is dit morgen niet weer gedaan? Maar alles gaat goed. Ik moet maar 1 keer opstaan snachts en dan kunnen we soms slapen tot 7 uur, soms tot 8uur, dus ik mag zeker niet klagen. Het is een rustig babytje. Ja ze word zeker in de watten gelegd. Ik heb nog een oudere broer maar die is alleen en mijn vriend heeft geen broers of zussen dus is dit waarschijnlijk het enige kleinkind voor de oma's en opa's dus die zijn super bezorgd natuurlijk.

Veel succes en hou me op de hoogte he

groetjes

Marik

Berichtdoor Marik » 29 okt 2007, 16:51

Amaai, wat een droombaby, al zo goed slapen. Ik kan mij goed voorstellen dat zo een eerste kleinkind nog extra bijzonder is. Wij zijn ook de enige kans om mijn schoonmoeder een kleinkind te geven. Dat geeft toch wat extra druk vind ik.
Momenteel heb ik nog steeds mijn maandstonden niet. Ik ben ondertussen 17 dagen overtijd en kreeg een sprankeltje hoop (tegen beter weten in) en heb een urinetest gedaan. Deze was negatief. Ik moet woensdag naar de gyne om te kijken wat er aan de hand is. Ik -miss ongeduld- heb ondertussen al eens gezocht op internet wat er mogelijks aan de hand zou kunnen zijn. Ik heb nu gevonden dat als je stopt met een stimulatie het kan zijn dat de follikelgroei niet goed doorgaat en er dan geen eisprong en ook geen maandstonden komen. De follikel wordt dan een cyste. Hopelijk is het dat niet. Pfff, ik heb schrik voor wat ik nu weer te horen ga krijgen... Maar ja, afwachten is de boodschap.
Geniet nog van jullie kleine ukje !
Groetekes,
Marik

miss

Berichtdoor miss » 09 nov 2007, 18:59

hoi

ik ben hier nog eens geraakt. amai zo druk met amina en de nakende babyborrel. Dat laatste heb ik toch wat onderschat.
Maar alles goed, amina blijft rustig .
Hoe was het bij de gyn? Ben je wijzer geworden?? Heb je ondertussen als je maandstonden en een definitieve datum?
Ik heb nooit geen cystes gehad en hoop voor jou hetzelfde

groetjes

Marik

Berichtdoor Marik » 28 nov 2007, 17:28

Hallo,
Ik kan me best wel voorstellen dat het een drukke periode is want iedereen wil natuurlijk eens een kijkje komen nemen. En zo een babyke erbij gooit je leven toch wat overhoop. Maar ook op een positieve manier hé.
Met mij gaat het niet zo goed. Ik heb na mijn laatste stimulatie idd geen eisprong gehad. Hierdoor zijn de follikels blijven zitten en hebben cystes gevormd. Op zich blijkt dit niet zo erg te zijn. Die zullen normaal gezien vanzelf wel verdwijnen. Ik heb ook medicatie moeten nemen om de cyclus opnieuw op gang te brengen. Normaal gezien begin ik opnieuw met spuiten op 25 december. De PU zou dan voor de begin januari zijn. Dat wordt dan onze allerlaatste poging. Ik zal blij zijn als het achter de rug is want het begint echt wel zwaar door te wegen. Natuurlijk hopen we op een positief resultaat maar we blijven realistisch. Als deze poging niet lukt zullen onze toekomst moeten uitbouwen met ons tweetjes. Maar dan hebben we eindelijk weer wat rust.
Nog veel plezier met jullie drietjes,
Marik

miss

Berichtdoor miss » 11 dec 2007, 14:29

hoi

hoe komt dat dan dat je geen eisprong hebt gehad? Je heb toch pregnyl gekregen?
Een mens moet nogal courage hebben he, ik begrijp het dat je het achter de rug wil. Het bepald toch voor een groot stuk je leven.
Ik hoop natuurlijk dat jullie snel met zijn drietjes zijn maar hoop vooral dat jullie gelukkig worden op gelijk welke manier.

hier alles ok.

heel veel succes. Wij heben vorig jaar ook ee tp gehad in januari dus misschien gaat die toch evengoed voor jullie als voor ons
ik duim

groejtes

Marik

Berichtdoor Marik » 15 dec 2007, 21:42

Hey,

Alles nog goed met jullie drietjes? Amina is al veel veranderd zeker?

De laatste poging heb ik moeten stopzetten omdat ik maar 1 follikel had. Dan heb ik dus ook geen Pregnyl moeten spuiten. Normaal komt dan spontaan een eisprong maar in uitzonderlijke gevallen blijft die uit. De follikel blijft dan zitten en vormt een cyste. Ik heb dan medicatie moeten nemen om de cyclus terug op gang te brengen. 24 december begin ik opnieuw met spuiten. Dan zou de PU voor rond 7 januari zijn. Maar zoals ik al gezegd heb, ik reken er echt niet veel op.

Prettige feestdagen en tot hoors !

Marik

miss

Berichtdoor miss » 26 dec 2007, 18:13

hoi

ah nu begrijp ik het waarom je geen pregnyl moest spuiten.
En hoe is het anders met je? ondertussen opnieuw begonnen met spuiten? Hopelijk verloopt alles wat volngens schema en lukt het mentaal ook wat, want het is echt geen lachertje.
Veel succes en prettige feestdagen

Amina groeit inderdaad enorm snel maar dat vind ik niet zo erg, dat is nu eenmaal hoe het hoort te zijn.

groetjes

miss

Berichtdoor miss » 04 jan 2008, 17:57

hoe is het met je?

Marik

Berichtdoor Marik » 14 jan 2008, 21:24

Sorry voor het lange wegblijven maar het gaat eigenlijk niet zo goed. Heb vandaag mijn laatste tp gehad van 2 embryo's (andere waren niet goed). Ze zijn maar matig van kwaliteit dus niet veel kans. Ondertussen zijn er op het werk 2 oma geworden, 1 collega vader geworden en 1 collega vorige maand bevallen. Het gaat dus alsmaar over baby's. Ik sta echt op de rand van een depressie. Het wordt hoogtijd dat er een einde komt aan de behandelingen zodat ik er een punt kan achter zetten en hopelijk weer wat rust vind. Ik had vandaag aan mijn gyne 1 dagje verlof gevraagd omdat er dan een drink is voor de baby's (de vrouwelijke collega brengt haar baby mee) en hij wou niet. Hij vindt dat ik mij niet moet afsluiten van de wereld. Dat was echt de druppel die de emmer deed overlopen. Die man beseft gewoon niet wat het is en dat heeft me toch wel behoorlijk gekwetst.

Ik hoop dat met jullie alles goed gaat en wens jullie in elke geval veel mooie momenten.
Sorry voor mijn negatieve commentaar maar het moest er eens uit.
Vele groetjes en dank dat je nog aan mij denkt.
Marik

Terug naar “Vruchtbaarheid”