nog icsi kunnen doen, maar kiezen voor kid Wie nog

miss

RE: nog icsi kunnen doen, maar kiezen voor kid Wie nog

Berichtdoor miss » 19 jul 2007, 21:57

ik had het vroeger ook verschrikkelijk moeilijk met melding van zwangerschappen. Echt heel moeilijk. ik denk dat de meeste mensen dat wel hebben.

hopelijk krijg je wat antwoorden op 10 augustus want wij hadden vroeger ook veel vragen maar weinig antworden. Veel zaken weten ze gewoon niet. Maar het is wel verstandig om hier even op te wachten vooraleer verdere beslissingen te nemen.

groetjes

Marik

Berichtdoor Marik » 23 jul 2007, 15:33

Hey,
Alles ok daar? 't Aftellen kan nu wel echt beginnen hé.
Tja, wat dat gesprek op 10 augustus betreft vrees ik ook dat ik niet veel wijzer zal worden. Mijn belangrijkste vraag is of deze zwangerschap moet gezien worden als een positief iets. Namelijk dat de innesteling dus wel kan lukken. Of is deze vroege miskraam een bevestiging dat er wel degelijk iets mis is met onze embryo's. Benieuwd of we wat wijzer worden. Momenteel weten we namelijk niet of het nog zin heeft om die laatste kans nog te nemen.
Succes en groetjes hé.

miss

Berichtdoor miss » 28 jul 2007, 10:08

hoi

Bij mijn miskraam zeiden ze inderdaad dat het positieve eraan was dat ze nu wisten dat ik zwanger kon zijn. Dat gaf me wel een beetje hoop. Ze hebben ook eens screening van de embryo's voorgesteld (ik weet niet of dat na het miskraam was) maar dat bleek heel duur te zijn en ook je embryo's moesten weel langer in het labo blijven wat ook heel veel risico's met zich meebrengt en het gaf ook gee 100 procent garantie dus hebben wij dat dan niet gedaan. Maar het blijft afwachten natuurlijk wat ze op 10 augustus zullen zeggen.
Ik zou zeggen, als je nog een klein beetje courage hebt doe die laatste poging nog, maar je moet het natuurlijk voor jullie zelf uitmaken.
Hier alles goed. Gisteren echo, het kindje groeit volgens het gemiddelde en word verwacht van 3500 gr te wegen bij de geboorte. Alles ontwikkeld goed; Deze keer was ik wel 2 kg bij gekomen in 14dagen. We zitten nu al aan 8 kg. Ik bleek ook een navelbreuk te hebbe maar dit kan geen kwaad volgend de gyn en hetstelt zich automatisch. Over 14 dage opnieuw controle. O ja nog steeds geen opening maar het kindje ligt ondertussen wel goed om geboren te worden en is lichtjes ingedaald.

groetjes

miss

Berichtdoor miss » 09 aug 2007, 13:07

hoi

veel succes morgen!

groetjes

Marik

Berichtdoor Marik » 10 aug 2007, 18:36

Dank.
We zijn deze namiddag bij de gyne geweest voor een gesprek. Ze wist nog niet dat ik een miskraam had gehad en was verbaasd ons te zien. Onze gewone gyne had het blijkbaar nog niet doorgegeven.
Over de oorzaak van het miskraam is zoals verwacht niks bekend. 25% van alle zwangerschappen eindigen op een miskraam. Het feit dat ik zwanger was is wel positief. Ze vind dat het nog zin heeft om door te gaan en dat we nog kans maken. 't Is wel maar 1 poging meer die nog terugbetaald wordt. Het is nu wachten op mijn maandstonden en dan terug de pil beginnen nemen. Ik heb weer een klein beetje hoop.
Hoe is het met jou? De laatste loodjes wegen wel zwaar zeker (letterlijk en figuurlijk). Geniet nog van de laatste weken met baby in je buik hé. Groetjes,
Marik

miss

Berichtdoor miss » 10 aug 2007, 18:53

oh wel vervelend dat zo een info niet word doorgegeven.
Ja het is inderdaad opmerkelijk hoeveel zwnagerschappen er in een miskraam eindigen. Als je zelf één hebt gehad dan zeggen veel mensen vaak, heb ik ook gehad. Het is natuurlijk niet iets waar je anders dagelijks over praat maar als je er dan zelf over begint blijkt inderdaad dat veel mensen dit ook hebben meegemaakt.
Kben blij dat dit doktersbezoek je weer wat hoop heeft kunnen geven.

hier alles goed, vandaag naar de gyn geweest (kmoet nu om de 14 dagen). Alles was nog mooi toe en het hartje klopte goed. En ik was weer 2 kg bij. Dus die buik begint aardig te wegen maar dat neem ik er graag bij. Iedereen begint te zeggen, het is niet zo lang meer he, en ik word daar toch wel zenuwachtig van. Over wat komen gaat.

groetjes

Marik

Berichtdoor Marik » 17 aug 2007, 20:53

Hallo,
Ben ondertussen ongesteld geworden en opnieuw de pil aan het nemen. 11 september start ik met spuiten en als alles goed gaat zal de pu voor rond 28 sept zijn. Wanneer is de datum van bevalling nu weer uitgerekend?
Hou je goed hé.
Groetjes

miss

Berichtdoor miss » 18 aug 2007, 15:36

hoi marik

het word dus opnieuw aftellen. En ik ga opnieuw voor je duimen. Zie je het wat zitten? Met welke medikatie moet je spuiten. Veeeeel succes gewenst

De bevallling is uitgerekend voor 3 oktober. Het komt opvallend dichtbij!

groejtes

miss

Berichtdoor miss » 05 sep 2007, 21:16

aan het aftellen voor de inspuitingen zeker. Verloopt alles nog goed?
groejtes

Marik

Berichtdoor Marik » 10 sep 2007, 19:01

Hey,
Vanaf morgen beginnen met spuiten en dan de PU eind sept. of begin okt.
Nog niet te veel zenuwen voor de bevalling? Heb je kunnen kiezen of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen?
Groetjes

miss

Berichtdoor miss » 11 sep 2007, 14:18

Weer spannend voor je. Heb je het intussentijd wat kunnen afzetten van je en wat afleiding opgezocht?

Goh ik heb een thuisbevalling zelfs niet overwogen, ik wil dicht bij de dokters zijn (lol) eens het zover is dat ze alles goed kunnen in de gaten houden dat het goed verloopt. Zenuwen toch ook wel ee beetje, vooral voor de pijn natuurlijk. Maar het verlangen duwt de zenuwen wat weg.

groejtes

Marik

Berichtdoor Marik » 19 sep 2007, 20:14

Hey,
Amaai, 't gaat toch allemaal snel. Ik herinner me nog je post waarin je meldt dat je zwanger bent en nu is het bijna zover. Ik wens jullie alvast een vlotte bevalling en een wolk van een baby toe. Ondertussen is ook een vriendin bevallen van een zoontje en een collega moet ook bevallen een dezer dagen. 't Is blijkbaar druk in babyland. Ik zie het echter nog niet zitten om op bezoek te gaan. Ik heb het nog te moeilijk bij het zien van babytjes. Vrijdag ga ik voor de 1ste follikelmeting. Als alles goed gaat is de PU dan voor eind volgende week. 't Zullen weer spannende weken zijn. Zeker nu het over de allerlaatste poging gaat.
Moest ik je niet meer horen ondertussen : HEEL VEEL SUCCES TOEGEWENST!!!
Moest je er nog aan denken en tijd hebben na de bevalling kan je dan eens laten weten hoe het geweest is en hoe het met de baby gaat?
Vele groetjes

miss

Berichtdoor miss » 20 sep 2007, 18:57

hoi

de pu nadert ook weer met rasse schreden. Hopelijk hebben ze vrijdag al wat goed nieuws voor je.
begrijp volkomen dat je ngo geen babybezoekjes gedan hebt. ik kon het ook niet meer en ik deed het ook niet meer. Ik oznd wel een kaartje of gaf een kadotje mee ofzo maar gaan, nee, dat kon ik echt niet meer aan. Maar wie weet zijn dit soort dilemma's voor jou ook bijna over en is deze laatste poging de goede. Ja er komt wel wat extra stress bij als je zo zelf weet dit is de laatste poging, maar misschien heb je nog cryotjes, ik duim allezins.

De tijd gaat inderdaad heel snel. De weken vliegen gewoon voorbij. ik ga er zeker nog aan denken en tijd voor maken om hier verder te posten na de bevalling. ik wil nog horen hoe het met je gaat he
we zijn vrijdag naar de gyn geweest en die verwachte de bevalling niet voor de eerste 14 dagen dus denk dat ik hier nog eve rondwaggel

groejtes

Marik

Berichtdoor Marik » 22 sep 2007, 18:03

Ben gisteren naar de gyne geweest en het was niet goed. Slechts 1 follikel. Ik spuit nu nog verder in de hoop dat er toch nog wat bijkomen. Woensdag wordt dan beslist of er wordt doorgegaan. Maar als er zo weinig zijn is het beter van deze cyclus af te breken en volgende maand opnieuw te beginnen. Pff, 't zit me echt niet mee de laatste tijd.
Jouw baby zal dus toch wel op tijd komen. Da's wel goed hé. Behalve voor je rug dan misschien. Hou je goed en tot hoors.

Groetjes,
Marik

miss

Berichtdoor miss » 27 sep 2007, 12:32

hoi

hoe frustrerend, dan kan je beginnen en dan willen de follikels niet mee. Weet je ondertussen al iets meer?
Moest het er heel weinig zijn is het inderdaad wel verstandig om een nieuwe poging te doen mar emotioneel zal dit wel een ander gevoel geven. Een mens wil dat het vooruit gaat he

veel sterkte
groetjes

Marik

Berichtdoor Marik » 28 sep 2007, 18:42

Ben woensdag nogmaals voor echo geweest maar was niet beter. 1 grote follikel en twee kleine (te klein). De poging is dus stopgezet. Normaal mag je 2 x stoppen na de hormoonkuur. Dit telt dan niet mee als poging. Het is nu de 2de keer dat ik dat tegenkom. De volgende keer moeten we dus sowieso verder ook als er heel weinig follikels zijn. Het zal dus extra spannend zijn. Normaal gezien zal het voor half november zijn (de PU).
Groetjes en ik tel mee af voor jou...

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 28 sep 2007, 22:38

Dames,

Ik weet eigenlijk niet hoe ik hier verzeild ben geraakt, en ik weet totaal niets van jullie problemen af of hoe het voelt.
Maar 1 ding weet ik wel, als iedereen zo meelevend zou zijn met iedereen zou de wereld er fantastisch uitzien.

Miss veel succes met de bevalling, het valt allemaal wel mee hoor. Ik wens je een wolk van een baby toe en ben er zeker van dat je een schat van een mama zal zijn.

Marik, veel succes met uw 6de poging, en ik duim voor je dat die succesvol zal zijn. Je verdient het gewoon. En je wordt een even schattige mama als Miss.

Heel veel succes meisjes
ik hou mijn duimen voor jullie omhoog
jullie zijn gewoon fantastisch.

Groetjes
Een mama

miss

Berichtdoor miss » 30 sep 2007, 10:04

marik: dat wist ik helemaalniet dat je maar twee pogingen mocht afbreken. Ik dacht dat dat onbeperkt was. Grr, nog wat stress Maar je hebt het nog nooit twee maal na elkaar gehad dus we gaan duimen dat het nu ook zo niet is.
Ik blijf je volgen.

Nathalie: bedankt voor de lovende woorden. Het is ons verlangen die ons drijft. Het doet altijd eens deugd om zo een berichtje te lezen.

Hier ons laatste gyn bezoek afgelegt, raar eigenlijk. We mochten kiezen wat we deden, ik heb 1 cm opening en al een verweekte en wat verkorte baarmoederhals. En ze duwt heel goed naar beneden
Maar we gaan afwachten tot de officiele datum volgende week woensdag en iendien onze meid neit te zien is donderdag binnen gaan. We willen de natuur nog een kans geven, we hebben per slot van rekening al zoveel geforceerd.
Dus het woord is opnieuw wachten, enorm spannend

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 03 okt 2007, 15:32

Miss, normaal gezien is het voor vandaag...
Alvast een dikke proficiat

Marik, hou de moed erin meid.

knuf
Nathalie

Marik

Berichtdoor Marik » 07 okt 2007, 00:42

@Nathalie,
Dank voor je lieve reactie. Het doet idd deugd dat in deze harde wereld er toch nog mensen zijn die meevoelen met anderen. Ikzelf heb er veel aan. Wat voor sommigen zo vanzelfsprekend is is voor anderen bijna een wonder.
Ik ben heel blij voor Miss, ik gun het haar van harte.
Wat ook de toekomst voor ons mag zijn, ik leg mij er bij neer.
Dank voor je reactie en veel liefs,
Marik
@Miss,
Heel veel succes en een vlotte bevalling !!!
Dikke smak,
Marik

miss

Berichtdoor miss » 09 okt 2007, 22:48

Bedankt voor de lieve woorden; Op drie oktober is inderdaad na een vlotte bevalling "Amina" geboren. Een meisje van 3530kg
Geheel vrijblijvend:
www.babydonvez.babysite.com

En Marik ik blijf duimen dat je dit alles oook mag meemaken

groetjes

Marik

Berichtdoor Marik » 09 okt 2007, 23:02

Wauw. Da's fantastisch zeg. PROFICIAT !!!!
'k Ga vlug eens kijken op je die site.
Geniet er maar van.

Marik

Berichtdoor Marik » 12 okt 2007, 17:52

Leuk zo een site voor je baby. Het ziet er een heel mooi en lief boeleke uit. Nogmaals proficiat hoor.
Vele groetjes,
Marik

miss

Berichtdoor miss » 16 okt 2007, 13:29

bedankt !!

heb je al een nieuwe startdatum?

Marik

Berichtdoor Marik » 21 okt 2007, 19:47

Hallo,
Hoe gaat het met de kleine Amina? Ze ziet er zo schattig uit. Hopelijk is 't een goed slaperke zodat jullie niet te moe zijn. Ze zal wel in de watte gelegd worden zeker? Geniet er maar ten volle van.
Tot hiertoe weet ik nog geen datum. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn regels. Ben al 8 dagen overtijd. Maar da's sinds dat miskraam dat ik helemaal ontregeld ben. 't Zal wel voor alle dagen zijn. Dan is het weer een paar weken de pil nemen en dan een goeie 2 weken hormonen spuiten. De PU zal dus vermoedelijk voor eind november zijn. Het zou zo fantastisch zijn dat ik dat ook zou mogen meemaken...
Veel liefs,
Marik

Terug naar “Vruchtbaarheid”