nog icsi kunnen doen, maar kiezen voor kid Wie nog

miss

RE: nog icsi kunnen doen, maar kiezen voor kid Wie nog

Berichtdoor miss » 24 mei 2007, 18:35

OOOHHHHHHH SUPER SUPER. ik zit hier met tranen in mijn ogen. Ik heb je nog nooit gezien maar leefde zo verschrikkelijk met je mee. Voor ons beiden lag het geluk dus blijkbaar in die vijfde poging. Echt fantastisch.
Ik zou een dikke knuffel willen geven, bij deze een virtuele dus. Hebben ze ook je hcg waarde gezegd? Wanneer moet je terug voor een bloedafname?
Heb je nog die krampen? Voel je al iets anders? Ik wil alles weten

Een dikke ...

groetjes

miss

Berichtdoor miss » 24 mei 2007, 19:21

Proficiat!!!!!!!!!!!! stond er dus nog achter

Marik

Berichtdoor Marik » 25 mei 2007, 17:04

Tja, wie had dat nog gedacht. Ik had er echt geen goeie hoop meer op, zeker vanwege die krampen. Maar blijkbaar heeft het toch niks met slaagkans te maken. Ik heb niet veel kramp meer, wel zo een zeurende buikpijn en steken in mijn zij. Als ik lang in dezelfde houding heb gezeten of gelegen en dan rechtsta dan krijg ik steken. Maar dat vind ik allemaal niet erg hoor.
Ik heb niet naar de hcg-waarde gevraagd. Er moet geen bloedafname meer gebeuren. Volgende week vrijdag mag ik voor een echo en als alles goed blijkt te zijn moet ik dan terug naar mijn gewone gyneacoloog.
In ieder geval heel veel dank om mee te duimen en te hopen. Hou je vingers nog maar een beetje gekruisd want de eerste maanden zijn toch nog delicaat.
Ook voor jou heel veel succes met de verdere zwangerschap hé.
Vele groetjes

miss

Berichtdoor miss » 26 mei 2007, 10:01

hoi

steken in mijn zij heb ik ook gehad, en ook in mijn lies. Hoe ver ben je dan volgende week vrijdag? Inderdaad ik duim nog wat door. Maar dit moet gewoon goed aan
Hou me op de hoogte he

Marik

Berichtdoor Marik » 30 mei 2007, 22:26

Hey,
Momenteel heb ik geen krampen meer. Ik ben ook niet misselijk. Eigenlijk voel ik nog helemaal niet dat ik zwanger ben. Maar misschien is dit nog te vroeg. Enkel moet ik vaak plassen (2 à 3 keer 's nachts opstaan). Momenteel ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger (ik heb zo een banner van op www.9maand.com op mijn bureaublad staan).
Hoe is het met jou. Alles nog OK? Heb jij nog veel last ?
Groetjes

miss

Berichtdoor miss » 31 mei 2007, 14:25

hoi

Ah super geen krampen. Goh misselijk zijn was ik op dat momnet ook maar een klein beetje, je hebt zelfs mensen die er nooit last van hebben. Amai moet je al zo vaak plassen lol, dat zal zijn om het niet misselijk zijn te compenseren.
www.vaderschap.org is ook een leuke site. Als je daar je vermoedlijke bevallingsdatum invult kun je mooi de evolutie volgen van je zwangerschap. Je krijgt dan iedere week een nieuwe pagina die past bij je aantal weken.
mijn missleijkheid is zo gestopt aan 13 weken en begint nu wat opnieuw (22 weken), vooral savonds en snachts, maar ik mag eignelijk niet klagen. Ik kan nog bijna alles doen wat ik wil dus das heel leuk.
Wanneer moet je op controle? Ik 15 juni

groetjes

Marik

Berichtdoor Marik » 01 jun 2007, 16:31

Hey,

Ik ben vandaag op controle geweest. Er was 1 vruchtzakje te zien. Het was spijtig genoeg wel nog te vroeg voor de hartslag. 't Is dus nog voorzichtig afwachten. Volgende week dinsdag vertrekken we op reis (2 weekjes naar Turkije). Volgens de gyne kan het geen kwaad. Als er die eerste weken iets misloopt kunnen ze er toch niks aan doen. Toch ben ik er niet zo gerust in. Maar ja, 'k zal er toch proberen van te genieten hoor. Misschien is het wel goed van die eerste weken niet te veel stress te hebben.
Hoe is het met jou. Gaan jullie op reis of ben je daarvoor al 'te zwanger'?
Vele groetjes

miss

Berichtdoor miss » 03 jun 2007, 20:14

En hoeveel weken was je?
Ik denk ook niet dat het kwaad kan , integendeel, lekker relaxen kan nooit geen kwaad. Persoonlijk zou ik mijn buikje wel wat afschermen voor de zon. Alhoewel dat volgends de gyn de zon ook geen kwaad kan hoor.
Wij gaan niet op reis dit jaar. Om verschillende edenen eigenlijk. Ten eerste hebben nog niet lang geleden verschillende aankopen gedaan waartonder een auto en daar een kinjde ook geld kost is it financieel momenteel niet echt aan te raden. En ten tweede zit mijn vriend in een rolwagen en moet ik hem helpen met hem te verplaatsen enzo. En zoiezo is opreis gaan extra lastig omdat sommige dingen te smal, te hoog zijn. Ik probeer het heffen momneteel zoveel als mogelijk te vermijden.
Maar geniet voor ons erbij.
t'amusement

groetjes

Marik

Berichtdoor Marik » 04 jun 2007, 12:12

Ik was 5 weken en 3 dagen toen de echo werd genomen. Volgens de gyne zie je pas een hartslag na een goeie 6 weken.
't Is idd niet zo eenvoudig om met een rolwagen op reis te gaan en een auto en baby kosten veel geld. Maar je zult je verlof wel goed kunnen gebruiken voor de voorbereidingen en rust hé.
Vannacht vertrekken we en we komen terug op 19 juni. 'k Zal hier dus een tijdje afwezig zijn.
Ik wens je een fantastische verdere zwangerschap en tot later !!!
Vele groetjes,
Marik

miss

Berichtdoor miss » 15 jun 2007, 21:02

goede echo vandaag. Nog steeds een gezond meisje en alles op schema. Harde buiken zijn blijkbaar niet erg als ze maar niet téveel voorkomen. Dus dit houden we wat extra in de gaten

groejtes

miss

Berichtdoor miss » 19 jun 2007, 14:55

en? Alles goede reis gehad?

groetjes

Marik

Berichtdoor Marik » 20 jun 2007, 18:26

Hey,
Zijn gisterenavond thuis gekomen. Is heel goed geweest. Ik ben wel zo veel mogelijk in de schaduw gebeleven want 't was daar heel warm. Ik ben 2 kg verzwaard maar da's van het lekkere eten denk ik. Voor de rest voel ik nog steeds niks behalve dat ik heel vaak moet plassen. 2 juli is de volgende echo. Dan zou er al meer moeten te zien zijn.
Goed dat ook deze echo bevestiging geeft dat alles ok is. Wanneer is de vermoedelijke bevalingsdatum nu weer?
Vele groetjes !

miss

Berichtdoor miss » 21 jun 2007, 14:08

ah blij iets te horen van je. Ik heb dikwijls eens gedacht hoe het met je zou zijn. Hoe ver ben je dan op 2 juli? Ja lol dat vaak plassen herken ik, n euh het word er niet beter op. Misschien een kilotje van het eten en een kilootje van de zwangerschap.

De datum is 3 oktober, dus nog even de zomer overbruggen en laat ons hopen dat we ons kindje dan eindleijk in de armen kunnen sluiten, ik verlang er enorm achter.

groejtes

Marik

Berichtdoor Marik » 26 jun 2007, 18:36

Ho, da's maar 3 maanden meer. Nu begint het aftellen toch echt. Ik kan mij voorstellen dat het verlangen nu wel heel groot wordt. Dat moet wel een fantastische gebeurtenis zijn zo de eerste keer je baby in je armen houden. Ik droom er ook al van.
De laatste dagen loop ik heel moe. Ik ben gisteren om 21h gaan slapen. Hopelijk ook van de zwangerschap en niet een of andere ziekte die aan het sluimeren is. Dat het maar rap maandag is want ik verlang echt wel naar die echo.

Veel liefs,
Marik

miss

Berichtdoor miss » 02 jul 2007, 10:05

Vandaag de echo. Hopelijk alles goed. Laatr je iets weten

Hier even paniek. Ik had geregeld eens last van harde buiken (weeen) maar niet heel veel. Tot donderdag echt bijna om de 4 minuten. Dus maar een telefoontje gedaan naar het verloskwartier.Ik moest direkt gaan. Daar werden inderdaad de harde buiken geregistreerd aan de monitor. Ik was doodsbang dat het kindje nu al zou gaan komen en dat is toch echt wel nog te vroeg. Het verdere gynecologisch onderzoek wees uit dat ik geen opening had, enkel een verweekte baarmoederhals , maar die was nog lang genoeg. Het kindje was ook goed van grootte. Ik had ook geen pijn, wat ook een goed teken was. Maar toch stelden ze voor en nachtje te blijven ter observatie. Moest het verergeren. In het tweede deel van de nacht werd alles veel rustiger (man wat heb ik slecht geslapen). En dus mocht ik smorgens weer naar huis, mits de belofte dat ik heel veel zou rusten.
Ondertussen is het al veel beter met veel te rusten. Gelukkig maar.

groetjes

Marik

Berichtdoor Marik » 02 jul 2007, 14:13

Hey,
Dat moet wel schrikken zijn maar gelukkig is alles nu toch ok. Rust maar héél veel. Ik duim voor jullie.
We zijn vanmorgen naar de gyne geweest maar hebben slecht nieuws gekregen. Het vruchtje is dood. Morgen moet ik naar het ziekenhuis om het te laten weghalen. We zijn er alletwee kapot van. Dat betekent dus volledig opnieuw beginnen of definitief stoppen. Maar ik vind dat het nu wel genoeg geweest is.
Vele groetjes,
Marik

miss

Berichtdoor miss » 02 jul 2007, 20:28

O dat is verschrikkelijk nieuws. Hier word ik even stil van.
Ongelooflijk veel sterkte morgen.
................

Marik

Berichtdoor Marik » 07 jul 2007, 21:32

Hey,
Alles toch nog OK daar mag ik hopen. Mag je nog gaan werken of moet je thuisblijven.
De curretage is goed verlopen. Het was onder een algehele maar lichte narcose. Ik heb niet veel pijn gehad. Maar de emotionele pijn is er nog. Dat zal wel langer duren. Momenteel hebben we nog geen beslissing genomen wat we verder gaan doen. Mijn man is de ganse week thuis gebleven. Gelukkig hebben we veel steun aan elkaar en krijgen we steun van onze omgeving.
Het allerbeste verder en tot hoors.
Veel liefs,
Marik

Marik

Berichtdoor Marik » 10 jul 2007, 19:08

@miss
Hey,
Ik maak mij een beetje zorgen omdat ik al een tijdje niks meer van je heb gehoord. Ik hoop dat alles toch nog OK is. Hopelijk tot gauw.
Veel liefs,
Marik

Marik

Berichtdoor Marik » 13 jul 2007, 22:26

Hey Miss,
Hoe is het daar? Ik maak me echt wel zorgen want het is niet je gewoonte om zo lang van het forum weg te blijven. Maar als er iets aan de hand is dan begrijp ik wel dat het nu de moment niet is om op dit forum te komen. Ik hoop in elk geval dat alles ok met je is en dat ik gauw iets van je verneem.
Veel liefs van een bezorgde Marik

Marik

Berichtdoor Marik » 18 jul 2007, 18:39

Hallo,
Ik begin nu echt wel te vermoeden dat er wel degelijk iets aan de hand is en je daardoor niet meer op het forum komt. Ik hoop in elk geval dat het niet erg is en dat je misschien gewoon veel moet rusten of onder controle moet blijven. Wat het ook moge zijn, ik wens je het allerallerbeste.
Hier is de sfeer nog steeds in mineur. Maar ja, zoiets verwerken vraagt tijd. Maar 't is een zeer harde dobber.
Veel liefs,
Marik
hopelijk tot gauw

miss

Berichtdoor miss » 18 jul 2007, 22:20

hoi marik

weet je je laatste berichtje deed uitschijnen dat jullie er definitief mee gingen stoppen. En dan vond ik het zo lastig om met mijn verhaltjes af te komen. Ik wilde je niet kwetsen en ging er eigenlijk van uit dat je ook een tijd niet opzappy zou komen. Maar sorry dus ik heb verkeerd gedacht.
Het is toch allemaal niet te onderschatten. Gelukkig heb je niet veel lichamelijke pijn gehad bij de curretage , want dat kon je echt wel missen als kiespijn.

Hier alles goed alhoewel het een week of drie geleden wel even paniek was. Ik had teveel harde buiken en heb toen gebled naar het verloskwartier. Die zeiden dat ik beter direkt kon gaan. En toen hebben ze alles gecontroleerd. Veel harde buiken inderdaad maar gelukkig geen verkorte baaroederhals of opening. Toch stelde de gyn voor om een nachtje te blijven om me een baxter te kunen geven moest het verergeren. Tegen de morgen was het al veel beter en mocht ik naar huis. Met de boodschap dat dit een verwittiging was en dat ik veel meer moet rusten en dat doe ik nu dus ook. En ik moet eerlijk bekennen dat dit wel veel helpt. Soms wel wat saai natuurlijk maar het is voor de goede zaak. Nu vrijdag heb ik opniuw controle gehad en nog steeds zat alles mooi toe, gelukkig. ik moet wel binnen 14 dagen terug omdat hij het wat extra in de gaten wil houden, maar momenteel zag hij geen reden vor ee vroeggeboorte, gelukkig.

Beda nkt voor je berichtje en als jij het kan apprecieren dan ben ik vanf nu weer paraat.

groetjes

Marik

Berichtdoor Marik » 19 jul 2007, 18:31

OEF, gelukkig. Ik dacht echt dat er iets mis was. Ik ben een paar dagen bij zappy weggebleven maar toen teruggekomen voor info over miskramen en zo. En toen ging ik ook nog altijd effe kijken of er nog iets van jou te horen was. Ik vind het helemaal niet erg hoor om te horen hoe het verder gaat. Dus laat maar komen de ervaringen. Ik heb het vooral moeilijk met nieuwe meldingen van zwangeren. Da's dan niet omdat ik het hen niet gun maar wel zoiets van waarom mag het bij ons niet zo zijn. Dat zal wel altijd een gevoelig punt blijven.
10 augustus gaan we nog eens voor een gesprek met de fertiliteitsarts. We zitten toch nog met een aantal vragen. Pas daarna beslissen we of we de 6de poging nog doen of niet.
Hou je goed, rust veel en tot hoors.
Marik

Terug naar “Vruchtbaarheid”