medicatie over

r r

medicatie over

Berichtdoor r r » 28 sep 2006, 09:34

hello dames,

ik ben 24w zwanger van een zoontje na 2de icsi poging.
ik heb nog
-1 volledige doos menopur(geldig tot 10/2007)
-1 volledige doos pregnyl (tot 10/2007)in de ijskast
-2 volledige flesjes suprefact(tot 11/2007)
-1 stripje utrogestan vaginaal(12/2008)
wie dit kan gebruiken mag dit gratis komen halen,omgeving antwerpen/ekeren.
laat dan uw e-mail adresje achter

vele groetjes en veel succes

Gast

RE: medicatie over

Berichtdoor Gast » 28 sep 2006, 09:42

Hallo,

alvast gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben wel geïnteresseerd in de doos menopur, maar zou je het ook op de post kunnen doen (uiteraard vergoed ik je de portkosten, en ik wil ook gerust de menopur betalen).

TOen ik destijds zwanger was van mijn eerste kindje (nu bezig met icsi voor tweede kindje), heb ik mijn overschot ook naar iemand verstuurd en toen is alles vlot verlopen.

Mijn mailadres: jad@yucom.be

Groetjes,
J.

J.

Berichtdoor J. » 28 sep 2006, 10:07

Hallo,

er zijn blijkbaar problemen met mijn mailadres (zie hierboven). Laat je anders hier ook even een berichtje achter, dan probeer ik één en ander met mijn mail op te lossen.

BEdankt,
J.

J.

Berichtdoor J. » 28 sep 2006, 11:39

Hallo,

hier nogmaals een berichtje van mij. Je kan me beter mailen op jad11@scarlet.be. Die doet het wel!
Je zou er me heel veel plezier mee doen, want heel de terugbetalingsregeling verandert, en met jouw doos erbij heb ik nog net genoeg voor een volgende poging (terwijl ik anders maanden moet wachten op goedkeuring van adviserend geneesheer mutualiteit)...

Groetjes,
J.

J

Berichtdoor J » 29 sep 2006, 10:31

Lees je nog mee r r?

Als je het niet ziet zitten om het op te sturen, wil ik het desnoods wel komen halen.

Groetjes,
J.

an

Berichtdoor an » 29 sep 2006, 11:33

Sorry J., ik probeer ook maar.

Dar r r ,

Ik ben van Ekeren ! Kan de menopur direct komen halen.
Mail me a.u.b.

zappy-an@hotmail.com

an

J.

Berichtdoor J. » 29 sep 2006, 13:05

An, je mag hem hebben indien r r reageert. Ik heb daarnet bij de apotheek nog een doos kunnen vastkrijgen, en denk dat ik nu genoeg heb voor een volgende poging. Dus 'it's all yours' ;-). Aangezien ik (te) fel reageer op de medicatie denk ik dat jij het beter kan gebruiken dan ik.

GRoetjes,
J.

Eve

Berichtdoor Eve » 01 okt 2006, 15:23

Hallo r r,

ik ben in isci behandeling. Heb je de rest nog over??? Ik kan deze zeker gebruiken. Is het indien wel mogelijk om me deze op te sturen. Ik zal je dan uiteraard de verzendkosten vergoeden hoor. Ik woon helemaal in de West-Vlaanders en tzou beetje ver zijn om te komen hé. Laat me anders iets weten hé.

groeten Eve

L.

Berichtdoor L. » 01 jan 2007, 16:18

Beste rr
Hebt U nog medicatie over?
Alvast bedankt voor Uw reactie.
Groeten
L.

Terug naar “Vruchtbaarheid”