IVF bij Dr. Van Turnhout - AZ Jan Palfijn

SUYTT

IVF bij Dr. Van Turnhout - AZ Jan Palfijn

Berichtdoor SUYTT » 11 jan 2021, 09:34

Hallo iedereen!

Ik ben nieuw hier op dit forum en zit met een vraagje. Ik zal even kort mijn achtergrond schetsen. In oktober 2019 had ik een cornuale BBZ. Gezien het vruchtje niet in de eileider zat behield ik deze. Toen wij opnieuw probeerden lukte het maar niet. Na 9 maand werd er een HSG onderzoek gedaan door Dr. Van Turnhout en bleek mijn rechtse eileider toe te zitten door littekenweefsel van de operatie. Wij hebben nog enkele maanden verder geprobeerd, zonder succes. WIj besloten eerst IUI te proberen, dit kon natuurlijk enkel als het rijpe eitje links zat. Na 6 maand zat het dan eindelijk es links (alle andere keren rechts, dus mn linker eileider is duidelijk niet de dominante), IUI, jammer genoeg niet zwanger. In samenspraak met Van Turnhout besloten we voor IVF te gaan want 1 keer op de 6 maand een IUI kunnen doen... dan ben je lang bezig en gezien mijn leeftijd heb ik ook geen zeeën van tijd. Ik had nu vorige maandag mn punctie: 16 follikels - 11 rijpe eitjes - 7 bevrucht - 1 tje na 3 dagen teruggeplaatst. deze morgen belde ik nr het IVF centrum: 1 cryo! wat een teleurstelling. wij hadden ntl op iets meer gehoopt.
Nu, mijn vragen:

Zijn er nog mensen in behandeling (geweest) bij AZ Jan Palfijn (en evt Dr. Van Turnhout), wat zijn jullie ervaringen etc? Ik vind Dr. Van Turnhout een uitstekende gynae, heeft me ook zeer goed begeleid bij mijn eerste zwangerschap (zonder IVF) maar nu heb ik de voorbije maanden een beetje een raar gevoel bij haar. Heb het gevoel dat ze alles wat chaotisch aanpakt (ik besef dat dokters het druk hebben door de hele Covid-situatie) en dat geeft me niet altijd het beste gevoel.
En ook: hoeveel cryo’s hadden jullie?
Ik hoor graag wat ervaringen van anderen.

Groetjes

Terug naar “Vruchtbaarheid”