Wie ook ontevreden over Dr. Demeyere??

Lot

Wie ook ontevreden over Dr. Demeyere??

Berichtdoor Lot » 01 jun 2007, 20:20

Ik ben al vijf jaar in behandeling bij Dr. Demeyere. Ik heb een hele tijd nodig gehad om me er goed te voelen en te geloven in de behandeling en alles wat hij zegt.
Maar onlangs kwam ik van een vriendin te weten dat zij ook bij hem in behandeing is en allerlei terechte redenen heeft om niet tevreden te zijn. Ze is dan maar veranderd ... en is nu bij de andere dokter (ander ziekenhuis) direct zwanger!
Wie heeft ook een ontevreden gevoel over de behandeling bij dr. Demeyere?

Gast

RE: Wie ook ontevreden over Dr. Demeyere??

Berichtdoor Gast » 01 jun 2007, 21:59

Je mag hier geen negatieve dingen over dokters zeggen of ze kunnen je aanklagen wegens broodroof, heb hier zelf ook al dreigementen gehad omdat ik de waarheid durfde zeggen over een bepaalde arts.
Laat liever je e-mail adres achter dan kan men je persoonlijk mailen...
groetjes

Fien

Berichtdoor Fien » 02 jun 2007, 08:06

Hei Lot,
Ik ga er vanuit dat die arts (ken hem wel, ook niet wild enthousiast, maar hij is niet mijn gyn) zijn job wel zal kunnen, maar je moet je er ook nog bij op je gemak voelen, he. Dus waarom geen tweede opinie vragen aan een andere dokter.
Naar welk ziekenhuis gaat die vriendin van jou? Misschien moet je dat ook gewoon eens doen. En ik ook. ;)
Veel succes,
Fien

Gast

Berichtdoor Gast » 02 jun 2007, 13:30

dr demeyere heeft een stoer uiterlijk maar zelf vind ik hem enorm lief. ik ben jaren bij hem in behandeling geweest en op aanraden 2 maal van ziekenhuis en dokter verandert maar niets hielp. demeyere is geen wonder dokter he..
elke dokter heeft wel iets negatiefs en zeker als de pogingen niet lukken.

Gast

Berichtdoor Gast » 05 jun 2007, 21:25

Gaat dit over Dr Demeyere uit Brugge? Weet uit ervaring dat dit een zeer goede dokter is hoor... Hij ziet er misschien niet heel dokterachtig uit maar is zeer betrokken...
Trouwens, als je je goed voelt bij een dokter waarom zou je dan veranderen doordat iemand anders iets zegt? Over iedere dokter zal wel iets te zeggen zijn dat goed of minder goed is, het zijn tenslotte ook maar mensen he en het moet klikken met een dokter.
Naar welk ziekenhuis is je vriendin trouwens overgestapt.

Greetz

Gast

Berichtdoor Gast » 06 jun 2007, 14:41

Naar "het beste ziekenhuis op wereldvlak", Jette dus...

Gast

Berichtdoor Gast » 06 jun 2007, 15:12

ja, allen daarheen - zo worden de wachttijden daar nog een beetje langer!

Gast

Berichtdoor Gast » 06 jun 2007, 17:22

iedereen mag toch een kans krijgen zeker, was da nu! en ja, soms moet je geduld hebben, maar das voor iedereen hetzelfde hé!

succes iedereen...
ik wacht ook nog steeds...

Gast

Berichtdoor Gast » 06 jun 2007, 21:17

gaat dit hier over dokter demeyere uit st lucas???? in brugge????

Gast

Berichtdoor Gast » 07 jun 2007, 08:47

Ik heb absoluut GEEN klagen over dr. Demeyere!!! Integendeel, hij was bij mijn PU supervriendelijk en zachthandig!
Als je natuurlijk verwacht dat hij een wonderdokter is, (zoals hierboven al staat), en je er je twijfels over hebt, tja, dan vind ik het raar dat je er 5 jaar moet over doen om dat te weten te komen!

Leve het volledige Brugge-team trouwens! (en neen, ik werk er niet ;) )

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jun 2007, 20:01

dat de vub een goed ziekenhuis zal ik zeker niet tegenspreken maar het is toch een beetje overroepen hoor

sofie

Berichtdoor sofie » 10 jun 2007, 22:24

Ben in behandeling geweest in st jan brugge voor ICSI: van de 1ste behandeling zwanger. Ook mijn vriendin had hetzelfde geluk. We zijn beiden in mei bevallen van een gezonde dochter. Wij gaan bij dr de smet, de nieuwe vrouwelijke gynaecologe. Is nog niet lang bezig, maar heeft al enorm veel werk. Iedereen verandert naar horen van gynaecoloog om bij haar te zijn. Blijkt dat haar slaagcijfers voor ICSI zeer hoog liggen! Dus... allen daarheen! (en geen lange wachttijden)

Gast

Berichtdoor Gast » 11 jun 2007, 09:12

Als iedereen dat advies volgt, zijn er binnenkort natuurlijk wel wachttijden. ;)

Gast

Berichtdoor Gast » 11 jun 2007, 21:58

Wel, dan maak ik de wachtlijsten voor Dr. Demeyere bij deze ook meteen weer wat langer! Ik heb nl. onlangs bericht gekregen dat ik zwanger ben (1e icsi), dankzij zijn goede zorgen dus!

Kelly Jason_Van Troostenberghe

Re: Wie ook ontevreden over Dr. Demeyere??

Berichtdoor Kelly Jason_Van Troostenberghe » 28 apr 2020, 12:49

Ik ben ook zeer ontevreden over hem
ook zeer vuile man, wou me ook niet helpen
ben dan naar jan palfijn in gent gegaan naar dr. decleer en was direct zwanger

Terug naar “Vruchtbaarheid”