Ervaringen gezocht Cytotec - MA

anonymous_5b8a4eab9a244

Ervaringen gezocht Cytotec - MA

Berichtdoor anonymous_5b8a4eab9a244 » 06 nov 2015, 12:22

Hallo,

Wat zoek ik?
Mensen die hier ervaringen willen delen met me, die ook 1 (of meerdere) miskramen op hun lijstje kunnen zetten (spijtig genoeg)
alsook ervaringen met Cytotec.

Wie ben ik?
Liene - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 12 waarvan 5 met clomid en pregnyl - 2 miskramen waaronder 1 missed abortion momenteel aan de gang met Cytotec.

Ik speur alsmaar het internet af naar ervaringen maar hetgeen ik kan vinden is eigenlijk geen antwoord op mijn vragen..
Kan je meteen na een MA opnieuw zwanger raken?
Tel ik vanaf dag 1 bloedverlies met de pillen mijn cyclus opnieuw?
(volgens de gyn wel maar rekening houdend met het feit dat de eisprong pas op dag 20 kan..)

Als er hier mensen zitten met zelfde ervaringen, ik hoor het graag!
Bij mijn vriendinnen kan ik niet zo veel vragen stellen, die waren na hun mk meteen opnieuw zwanger en ondertussen zijn de boelekes er al..

Liefs!

anonymous_5b7b716666b31

Re: Ervaringen gezocht Cytotec - MA

Berichtdoor anonymous_5b7b716666b31 » 10 nov 2015, 08:27

Hallo,

Ik wil wel graag mijn ervaring delen. Vorig jaar in oktober had ik ook een MA. Dit heb ik laten weghalen met een curettage. In 2008 had ik al een miskraam (spontaan begonnen) en toen kreeg ik ook nog een curettage. In 2012 ben ik bevallen van een zoontje.
Ik wilde er vorig jaar zo snel mogelijk van af en wilde zo snel mogelijk verder en daarom koos ik voor die curettage.
In maart was ik dan opnieuw zwanger, maar eind april weer de constatatie dat het een MA was. Het beleid in het het ziekenhuis was toen wat veranderd en ze stelden ook Cyotec voor. Ik wilde zelf ook geen curettage meer en koos dan voor de Cyotec. De beste keuze die ik gemaakt heb. De pijn viel goed mee, ik heb zelfs geen pijnstillers genomen. Ook het herstel ging veel sneller dan na de curettages. Na mijn tweede curettage heb ik nog een maand de pil genomen. Om alles op gang te brengen, zeiden ze. Maar dat heb ik na de Cyotec niet meer gedaan. Ik wilde die rommel gewoon niet meer. Mijn cyclus kwam direct terug op gang. Anderhalve week na de Cyotec had ik al terug een eisprong en dik drie weken later was ik opnieuw ongesteld. Ik voelde me veel beter dan na de curettages en was ook veel sneller hersteld, ook emotioneel. Dik twee maanden na de MA was ik terug zwanger en dat kindje zit nu nog steeds in mijn buik.
Ik weet niet of je hier iets meer mee bent?
Ik zie wel dat jij ook al Clomid en Pregnyl gebruikt? Ik weet niet hoe je er tegenover staat, maar waarom ga je niet de iets alternatievere toer op? Ik volg o.a. accupunctuur. Dat ben ik beginnen doen na de bevalling van mijn zoontje omdat ik toen geen energie meer had. Ook toen ik me beter voelde, ben ik blijven gaan en nu ik zwanger ben, ga ik nog. Ook al staat mijn huisdokter er niet achter. Maar dat is omdat de klassieke en alternatieve geneeskunde niet samenwerken.
Ik begrijp dat je nog jong bent en ik denk dat ik op mijn 25e ook niet direct de alternatievere toer zou willen opgaan. Ik ben er al 38, was 35 toen mijn zoontje werd geboren. En hoe ouder je bent, hoe anders je ook tegen de dingen aankijkt.
Ik wil je niets opdringen natuurlijk. Maar je kunt er misschien eens over nadenken. Ik weet niet van waar je bent, maar in Heusden-Zolder zit een heel goede accupuncturist die al heel veel vrouwen geholpen heeft. Johan Roose heet hij. Je moet zijn naam maar eens googelen en zijn website lezen.

anonymous_5b8a4eab9a244

Berichtdoor anonymous_5b8a4eab9a244 » 10 nov 2015, 10:59

Reine schreef:Hallo,

Ik wil wel graag mijn ervaring delen. Vorig jaar in oktober had ik ook een MA. Dit heb ik laten weghalen met een curettage. In 2008 had ik al een miskraam (spontaan begonnen) en toen kreeg ik ook nog een curettage. In 2012 ben ik bevallen van een zoontje.
Ik wilde er vorig jaar zo snel mogelijk van af en wilde zo snel mogelijk verder en daarom koos ik voor die curettage.
In maart was ik dan opnieuw zwanger, maar eind april weer de constatatie dat het een MA was. Het beleid in het het ziekenhuis was toen wat veranderd en ze stelden ook Cyotec voor. Ik wilde zelf ook geen curettage meer en koos dan voor de Cyotec. De beste keuze die ik gemaakt heb. De pijn viel goed mee, ik heb zelfs geen pijnstillers genomen. Ook het herstel ging veel sneller dan na de curettages. Na mijn tweede curettage heb ik nog een maand de pil genomen. Om alles op gang te brengen, zeiden ze. Maar dat heb ik na de Cyotec niet meer gedaan. Ik wilde die rommel gewoon niet meer. Mijn cyclus kwam direct terug op gang. Anderhalve week na de Cyotec had ik al terug een eisprong en dik drie weken later was ik opnieuw ongesteld. Ik voelde me veel beter dan na de curettages en was ook veel sneller hersteld, ook emotioneel. Dik twee maanden na de MA was ik terug zwanger en dat kindje zit nu nog steeds in mijn buik.
Ik weet niet of je hier iets meer mee bent?
Ik zie wel dat jij ook al Clomid en Pregnyl gebruikt? Ik weet niet hoe je er tegenover staat, maar waarom ga je niet de iets alternatievere toer op? Ik volg o.a. accupunctuur. Dat ben ik beginnen doen na de bevalling van mijn zoontje omdat ik toen geen energie meer had. Ook toen ik me beter voelde, ben ik blijven gaan en nu ik zwanger ben, ga ik nog. Ook al staat mijn huisdokter er niet achter. Maar dat is omdat de klassieke en alternatieve geneeskunde niet samenwerken.
Ik begrijp dat je nog jong bent en ik denk dat ik op mijn 25e ook niet direct de alternatievere toer zou willen opgaan. Ik ben er al 38, was 35 toen mijn zoontje werd geboren. En hoe ouder je bent, hoe anders je ook tegen de dingen aankijkt.
Ik wil je niets opdringen natuurlijk. Maar je kunt er misschien eens over nadenken. Ik weet niet van waar je bent, maar in Heusden-Zolder zit een heel goede accupuncturist die al heel veel vrouwen geholpen heeft. Johan Roose heet hij. Je moet zijn naam maar eens googelen en zijn website lezen.

Hey!

Eventjes niet meer gaan surfen en even gewoon van me afgeschreven, dit deed deugd. Alternatieve geneeskunde is een optie, dat is zeker maar zou er nog graag een beetje mee wachten. Het was nu 'gelukt' dus ik hou me daaraan vast, het kan ook zeker zo lukken. Ik heb geen pcos, maar bij mij werd de clomid gegeven omdat mijn eisprong moest geregeld worden. Voorheen heb ik een lisbioptie gehad ivm baarmoederhalsK.

Ik was er mentaal volledig van afgestapt, van het 'zwangeren' zeg maar, en ik dacht ah het komt wanneer het voor mij bestemd is. En laat dat net die maand zijn dat we zwanger raakten :) Dus ik houd hoop. Gisteren kreeg ik mijn controle na de cytotec en de zwangerschap is er uit, enkel nog wat bloedrestjes die nu zullen afkomen. Dus gelijk mocht ik opnieuw starten met clomid. Dit niet meteen om zwanger te raken maar wel om alles in goede verhouding te houden. krijg ik na 4 weken geen MS moet ik eerst een test doen, is die negatief dan krijg ik de opwekking van mijn MS.

Nu vertrouw ik meer in mijn gyn dan neem een week terug, een week terug echt in ruzie gekomen.. Sorry maar als gyn van amper 40 die net zelf mama is geworden verwacht je meer empathie dan 'het is nie goed, broek aan en we bespreken je 3 opties', dusja daar is zij in gedraaid en ik ook :)

Ben wel blij om je verhaal te lezen, ik put er kracht uit!
Hoe gaat het nu met de bolle buik? Is alles in orde? Hoe ver ben je eig al? :)
Van harte proficiat he !!

Liefs

Anna Wharton
Contacteer:

Berichtdoor Anna Wharton » 11 mei 2018, 19:59

To end your early pregnancy without any side effect and surgical abortion process buy Abortion Pill online. This is the combo of Mifeprex & Cytotec pill which help for easy and safe abortion method up to 9 weeks. It also helps to maintain privacy about pregnancy and abortion process.

Terug naar “Zwanger worden”