yasminelle

..

yasminelle

Berichtdoor .. » 07 jul 2007, 18:07

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de pil Yasminelle?
Ik begin voor de eerste keer met de pil en wil graag eens de ervaring van andere mensen horen hier mee..

Gast

RE: yasminelle

Berichtdoor Gast » 12 jul 2007, 20:48

Neen, maar zou er wel graag mee beginnen.
Al kliknkt het allemaal een beetje te mooi om waar te zijn, vind je niet?
Hoe valt de prijs eigenlijk mee? En wat zijn je ervaringen tot nu toe?

...

Berichtdoor ... » 15 jul 2007, 23:01

Ik ben nu net een week bezig tis de eerste keer dat ik de pil gebruik.
tot nu toe heb ik een gratis staal van de dokter gekregen. Dus de juiste prijs ken ik niet. Mijn maandstonden duren al 7 dagen, nrml heb ik ze maar 5 dagen dus we zullen zien...

Gast

Berichtdoor Gast » 16 jul 2007, 20:31

zo'n 4 jaar geleden nam ik nog "Yasmin", misschien is dat nu het vernieuwde, "Yasminelle", was dat geen doosje met oranje kleur?
toen kostte die pil redelijk veel, ietwat minder dan "Evra , hetgeen ik nu kleef en Evra kost mij wat meer dan 30 euro voor 3 maanden,

groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 19 jul 2007, 14:13

ik heb met de firma een tijd geleden de klinische studies bekeken en alle studies lopen redelijk gelijk op dat vlak.
ik ben geneigd de voordelen te geloven ...
ik spreek dan over: geen gewichtstoename, gunstig effect op acné.
er waren er ook nog andere maar dat ben ik vergeten

Ann

Berichtdoor Ann » 21 jul 2007, 10:06

Hallo,

ben ook gestart met Yasminelle en mijn menstruatie stopt een dag en dan weer bloeding...Zal wat geduld moeten hebben zeker?

Groetjes,

Ann.

...

Berichtdoor ... » 22 jul 2007, 22:30

Ik heb ondertussen nog altijd m'n maandstonden. Tis bijna niets meer maar toch. Ik heb ze al 15 dagen. Donderdag of vrjag ga ik naar de dokter. We zullen zien wat zij zegt :)

Groetjes

nog een Ann

Berichtdoor nog een Ann » 23 jul 2007, 20:28

ik had dit ook met die pil , ik ben ermee gestopt en terug overgeschakeld naar mijn oude pil , minulet.
ik wacht nu mijn regels af, en dan zie ik wat de volgende maand in petto heeft, ik denk dat die pil véééél te licht is

Kris

Berichtdoor Kris » 24 jul 2007, 10:03

Heb nu juist mijn tweede strip Yasminelle achter de rug, de eerste maand van de 9de tot de 19 pil bruinverlies gehad, dan 3 dagen niks en dan mooi op tijd mijn regels. Die hebben 5 dagen geduurd. Tweede strip van de 13de tot 20ste pil weer bruinverlies, dan 2 dagen niks en nu deze morgen mijn regels. ik zal ze nog één maand proberen en dan waarschijnlijk veranderen, als dat bruinverlies hangt mijn voeten uit en ook die van mijn man.
Moet wel zeggen, heb geen gemoedstemmingen die wisselen, en mijn gewicht blijft ook mooi op peil, zou zelfs een kilo'tje minder wegen.

Leen

Berichtdoor Leen » 24 jul 2007, 22:24

Ik heb altijd meliane gebruikt maar na mijn bevalling ben ik water gaan vasthouden. ( had dit ook in het laatste trimester van mijn zw). Momenteel gebruiken we enkel condooms, maar dit ben ik beu. Weet er iemand een goede pil? Spiraaltje of staafje zie ik niet zitten.

Gast

Berichtdoor Gast » 24 jul 2007, 22:31

yasminelle belooft wel dat je minder water gaat vasthouden (volgens mijn gynae toch)

...

Berichtdoor ... » 29 jul 2007, 12:48

ik ben vrijdag lang geweest bij de dokter en ik heb een zwaardere pil gekregen.
Marvelon. Normaal zou mijn Maandstonden nu weer normaal weer moetn zijn. Hopelijk!

Groetjes

Annemieke

Berichtdoor Annemieke » 29 jul 2007, 13:11

Ik ben gisteren met de Yasmin-pil begonnen.
Wat is eigenlijk het verschil tussen Yasmin en Yasminelle?
Is Yasminelle een lichtere versie of zo?

inge

Berichtdoor inge » 29 jul 2007, 19:47

Hallo iedereen!

heeft iemand interesse in twee strips van de pil Yasmin? Ik moet pas op 10 augustus naar de gynecoloog omdat ik er niet goed mee ben maar mijn pillen waren op dus heb ik nog een pakje moeten kopen. Om ze zo in de kast te leggen, vind ik het ook zonde dus probeer ik ze te verkopen. Iemand interesse? Ofwel kan je een berichtjeje hier achterlaten ofwel op inge@dus.to
Ze hebben 29 euro gekost maar met een maandje (2 maand dus) minder verkoop ik ze voor 17 euro verzending inbegrepen ofwel elk ander bod!

groetjes
Inge

...

Berichtdoor ... » 30 jul 2007, 12:18

Yasminelle is nog niet zo lang op de markt en is de lichtere versie van yasmine. heeft de dokter mij zo verteld :)

Groetjes

Termer Termer

Re: yasminelle

Berichtdoor Termer Termer » 03 mei 2018, 22:59

yasminelle zonder recept (vereist eenvoudig online medisch consult) https://nl.treated.com/anticonceptie/co ... asmin#clik

Maikel Koopman

Re: yasminelle

Berichtdoor Maikel Koopman » 10 jul 2018, 16:30

Goh dat is wel fijn hoor dat het gewoon kan zonder recept: https://www.medicijndokter.com/anticonc ... er-recept/ Leuk!

Terug naar “Preconceptie”