Hoe krijg ik een meisje, ben zeer benieuwd!!!!

Boortje34

Re: Hoe krijg ik een meisje, ben zeer benieuwd!!!

Berichtdoor Boortje34 » 15 jan 2016, 11:10

Hoi allemaal
Ik lees ook al een poosje mee!!
Ik ben debora 34 jaar en moeder van 4 dochters..
Super trots zijn wij!
Maar nog steeds hebben wij een gevoel dat wij niet compleet zijn..
Nu willen wij voor een 5e kindje gaan en hopen dan stiekem wel op een klein kereltje.
Zou iemand ons iets kunnen vertellen over alle klinieken kosten en een jongetjes dieet?
Is het ook mogelijk om in Nederland voor een ivf en of pgd te kiezen met geslachts keuze.
Groetjes Debora

maarbabytoch

Re: Hoe krijg ik een meisje, ben zeer benieuwd!!!!

Berichtdoor maarbabytoch » 17 jan 2016, 20:36

Wat bedoel je met kliniek-kosten?

In België is het verboden om bij IVF het geslacht te kiezen. Dit mag uiteraard wel als er (ernstige) erfelijke motieven zijn.

Estelle_

Berichtdoor Estelle_ » 19 jan 2016, 13:51

Hallo

Is er hier nog iemand mee aan het lezen die ook graag nog een meisje zou hebben?
Het zou leuk zijn om hier nog wat ervaringen uit te wisselen en elkaars verhaal te volgen.
Ik heb twee zoontjes en we gaan zeer binnenkort voor een derde. Ik heb altijd al gezegd dat ik graag drie kindjes wou dus een derde komt er zeker niet enkel voor het geslacht. Maar het zou wel fijn zijn uiteraard mocht ons laatste kindje een meisje worden. Is het niet zo, dan zal dat jongetje even graag gezien worden :-)

Ik heb de eerste 30 pagina's doorgelezen (143 is me net iets te veel) en ik ga proberen om toch ook wat tips uit te proberen. Wel jammer dat ik er niet vroeger mee ben gestart want de eerste ronde start al gauw.
Ik ben nu bezig met magnesium en calcium, cranberry, probeer te letten op m'n eten (was ik eigenlijk al mee bezig om m'n startgewicht voor een nieuwe zwangerschap nog wat te doen dalen) en heb nu ook PH-meetstrips besteld want ik ben toch eens benieuwd naar de zuurtegraad down under :-)
En dan heb ik nog (goedkope) ovulatietesten liggen om nauwlettend in de gaten te houden wanneer de eisprong er aan komt. Gezien ik 9 maanden borstvoeding heb gegeven, heb ik nog maar net m'n eerste menstruatie achter de rug en nog geen idee wat m'n cyclus zal geven. Ik ben altijd wel vrij regelmatig geweest dus ik verwacht geen al te grote veranderingen. Plan is om na de menstruatie vrij snel elke dag te testen en vanaf er een heel licht streepje verschijnt, te stoppen met proberen :)
Bij die huis-tuin- en keukenmiddeltjes + timing blijft het ook (zeker geen klinieken of medische ingrepen). Bij de eerste twee kindjes ben ik hier totaal niet mee bezig geweest (wel steeds op of heel dichtbij de eisprong) dus ik hoop ergens dat het nu misschien wel effect kan hebben. We zien wel, belangrijkste is en blijft een gezond kindje!
Ik hoop dat er hier weer wat leven in komt :)

Estelle_

Berichtdoor Estelle_ » 23 feb 2016, 11:19

Ik ben ondertussen 5 weken zwanger, de eerste ronde, niet verwacht :D
Nu is het dus nog even afwachten of de trucjes hebben gewerkt -)

Jammer dat er hier nog steeds geen leven is, maar als je ziet welke topics er hier worden geopend (valse paspoorten te koop oa) én blijven staan, is het wel duidelijk dat er hier blijkbaar echt geen beheer meer is :|

dimpel29

Berichtdoor dimpel29 » 28 jan 2017, 18:30

Hoi Estelle,

Hopelijk lees je dit nog want het is al even geleden dat je hier nog geweest bent, bijna een dik jaar geleden intussen :-) Ik heb altijd meegelezen met dit topic omdat het altijd erg leuk was om te lezen en binnenkort zullen we er ook voor gaan. Op het moment ben ik bezig mijn cyclus in kaart aan het brengen, is niet gemakkelijk met een onregelmatige cyclus moet ik zeggen.

Hoe is het intussen met jou? Ben je intussen bevallen? Ben echt wel benieuwd of de trucjes bij jou geholpen he :-)

Groetjes!

Lana Kelaka

Berichtdoor Lana Kelaka » 28 apr 2018, 11:54

Hoi hoi

Zijn hier toevallig nog actieve meelezers? :D

Terug naar “Preconceptie”